مقامات مسوول!!!"عريضه عفافيه "
 
وعده شما و من و امثال من در پل صراط.
 
 
پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرايش زنان و دختران در خيابانهاى مملكت اسلامى زننده‏تر و تحريك كننده‏تر مى‏شود و اين وسط شماييد و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سياسى‏تان و من و امثال من هم دست به گريبان با شيطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ايم!

مقامات مسوول!!!
اينجانب يك پسر دانشجوى ۲۰ ساله هستم! پدر و مادر به من حلال و حرام را آموخته‏اند و خودم هم چيزهايى در خصوص احكام و ديانت ياد گرفته‏ام! آنچه مى‏نويسم حرف من نيست كه وصف حال هزاران جوان مثل من است! 

آقايان! هر چه باشد شما حكم پدر ما را داريد! و آدم اگر با پدرش درد دل نكند و راه چاره نخواهد پس يقه چه كسى را بگيرد! خودتان مى‏دانيد اوج نيروى شهوت در جوانى است و هنگامى كه جوانى مثل من (كه به دليل مشكلات متعدد اقتصادى تا چند سال بعد خواب ازدواج را هم نمى‏توانم ببينم!) 

روزانه با صدها صحنه شيطانى مواجه مى‏شوم چه بايد بكنم؟ به بركت تساهل و تسامح شما اوضاع بى‏حجابى و فتنه‏گرى در خيابانهاى مملكت هر روز زننده‏تر از ديروز است! شايد شما وقت نداريد كه نگاهى به اوضاع خيابانها بيندازيد! و شايد هم شيشه‏هاى دودى خودروهاى پلاك قرمزتان اجازه امكان تماشاى واقعيت را شما سلب كرده است! 

پدران ارجمند! هر روز وضع پوشش و آرايش زنان و دختران در خيابانهاى مملكت اسلامى زننده‏تر و تحريك كننده‏تر مى‏شود و اين وسط شماييد و دلمشغولى‏هاى اقتصادى سياسى‏تان و من و امثال من هم دست به گريبان با شيطان و فتنه‏هاى آن به امان خدا رها شده‏ايم! 

آخر چرا بايد دختران دانشجو اجازه پيدا كنند با زننده‏ترين پوشش و تحريك كننده‏ترين آرايش به دانشگاه (از دولتى گرفته تا آزاد و غير انتفاعى و علمى كاربردى و...) بيايند و كسى به سايه آنها هم چپ نگاه نكند؟ راستى اگر شما عاليجنابان جاى ما بوديد چه مى‏كرديد؟ نكند نعوذبالله حضرت يوسف مى‏شديد؟ كه اگر اين گونه بود و شما قدرتش را داشتيد ما نه تقواى شما را داريم و نه قدرت شما را! به نظر شما جوانى مثل من تا كى مى‏تواند در مقابل وسوسه‏هاى شيطانى مقاومت كند! وقتى بيش از پنجاه، شصت درصد همكلاسان ما (كه روزانه تا هشت يا نه ساعت وقت‏مان به صورت مشترك در كلاس درس و آزمايشگاه و محوطه دانشگاه مى‏گذرد) مبتلا به بى‏حجابى و رفتار زننده و آرايش محرك باشند و هر ثانيه بر آتش شهوت بنزين بپاشند كدام انسان عادى قادر به مقاومت خواهد بود كه از من و امثال من توقع عفت و پاكدامنى و تقوا داريد! كجاى عقل و منطق و شريعت نوشته‏اند كه هر لحظه به آتش شهوت دامن بزنيد و بعد از جوان توقع پاكى داشته باشيد! 

گاه بى‏گاه خبر سقوط برخی را در دام شهوت مى‏شنويم! و اين يعنى حتى تاهل و سن بالا و آبروى اجتماعى هم نمى‏تواند هميشه در مقابل وسوسه‏هاى شهوت مقابله كند! پس چگونه من جوان مقاومت كنم! و تا كى! آيا اميدى به اصلاح هست؟ الان دو سال از حضور من در دانشگاه (كه دولتى هم هست!) مى‏گذرد اما هر چه كرده‏ام نتوانستم معنويت قبل از دانشگاه را هم حفظ كنم! باور كنيد شما هم اگر جاى من باشيد و روزانه با صدها مدل رنگارنگ و شيطانى از بى‏حجابى در كوچه و خيابان و دانشگاه برخورد كنيد بالاخره در يك مورد هم كه شده تسليم شيطان خواهيد شد و به گناه تن خواهيد داد!خواه گناه چشم باشد خواه گناه همكلامى با نامحرم و خواه...! 

در اين ميان اگر خيلى قدرتمند باشم و هنرمند، تمام فكر و ذهنم مشغول اين است كه چگونه از دامهاى شيطان فرار كنم! 

خدا وكيلى ديگر توان و نيرويى براى من و امثال من باقى نمى‏ماند تا به توليد علم فكر كنيم يا عدالتخواهى يا مقابله با مفاسد اقتصادى يا...! 

آقايان مسوولين! شمايى كه احتمالا خود و اهل بيتتان همگى ملبس به زره پولادين تقوا هستيد و اوضاع افتضاح فساد و بى‏حيايى فزاينده در مملكت و دانشگاهها دل و دامن پاكتان را آلوده نمى‏كند! فكرى به حال من و امثال من بكنيد! 

من و امثال من آدمهايى هستيم معمولى كه دوست داريم از خدايمان اطاعت كنيم! اما اگر روزانه در مقابل صدها وسوسه قرار بگيريم و فقط در يك يا دو مورد شكست بخوريم آنگاه ديگر پس از چهار سال حضور در دانشگاه دين و ايمانى برايمان باقى نخواهد ماند و شما هم در اين گناه با ما شريك هستيد! شمايى كه ادعاى اصولگرايى مى‏كنيد و با راى مردم و به اميد اصلاح وضع مملكت به قدرت رسيده‏ايد اما نسبت به هجوم روزافزون گناه و فساد به قلب و روح جوانان مملكت بى‏توجهيد!شما كه با بى‏خيالى و تساهل زمينه گناه و بى‏عفتى در دانشگاهها و كوى و برزن مملكت را فراهم آورده‏ايد! شما كه در مقابل ممنوعيت قليان و تغيير ساعت بانكها واكنش نشان مى‏دهيد اما در مقابل هتك روزانه حرمت احكام الهى چشم فرو مى‏بنديد! خدا كند كه توجيهات شما در قيامت به كارتان بيايد! وعده شما و من و امثال من در پل صراط!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :